آرشیو دی ماه 1400

حمل بار از مشهد به تمام نقاط

حمل بار و اثاثيه توسط باربري مشهد گلبهار 70% تخفيف

گروه حمل و نقل باربري مشهد آماده حمل و جابجايي و اسباب كشي و اثاث كشي شما همشهريان عزيز از مشهد به گلبهار با 70% تخفيف مي باشد اين مسير به جهت اين اينكه روزانه چندين سرويس دارد ما در مجموعه باربري مشهد تصميم گرفتيم كه تا آنجا كه امكان پذير مي باشد قيمت نرخنامه و تعرفه را كاهش دهيم.

بنابراين شما همشهريان عزيز اگر تصميم داريد از مشهد به گلبهار نقل مكان نماييد مجموعه ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما عزيزان مي باشد. باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نموده است.

ما در باربري مشهد به گلبهار داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين از جمله نيسان – پيكان وانت خاور مسقف كاميون كاميونت تريلي و ده چرخ مي باشيم تا بتوانيم بهترين نوع سرويس دهي را ارائه نماييم از سوي ديگر كاهش قيمت تعرفه كرايه و نرخنامه باربري مشهد گلبهار باعث شده است كه امروز ما به عنوان ارزانترين باربري در مشهد لقب بگيريم.

در كنار تنوع گسترده انواع خودروها, وجود كارگران و بارچين هاي حرفه اي و همچنين رانندگان راه بلد در اين مجموعه باعث شده است تا سطح كيفيت سرويس دهي به مشتريان هر روز نسبت به گذشته افزايش يابد و اميدوار هستيم با كمك شما عزيزان بتوانيم همچنان در مسير كاهش قيمت و افزايش كيفيت سرويس ها قدم برداريم.

شهر گلبهار در فاصله ۳۵ كيلومتري شمال غربي كلانشهر مشهد قرار دارد. اين شهر از جنوب به سلسله كوه‌هاي بينالود، از شمال كوه‌هاي هزار مسجد منتهي شده و به علت قرار گرفتن بين دو رشته كوه داراي هواي مناسب است. مطالعات و طراحي شهر جديد گلبهار در سال ۱۳۶۶ آغاز گرديد. اين مطالعات بر پايه موقعيت مكاني شهر مشهد و شهرهاي اقماري آن و همچنين دورنماي توسعه اين مناطق استوار گرديد. با توجه به هويت پيش‌بيني شده براي شهر جديد گلبهار با عملكردي فرهنگي – علمي و تحقيقاتي، طراحي نواحي مختلف آن براين پايه استوار گرديده‌است.

بر اساس آمار غيررسمي از جمله ادارات خدمات رسان از قبيل آب و برق و گاز همچنين شبكه بهداشت جمعيت اين شهر در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۷۵۰۰۰ نفر برآورد شده‌است. اين شهر در محور شمال به كلانشهر مشهد قرار دارد و از جاده ٢٢ مي‌توان به شهر گلبهار دسترسي داشت.

همانطور كه اشاره شد باربري مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعيين شده براي رفاه حال هموطنان عزيز جهت سرويس هاي شهري خود تخفيفات بسيار خوبي را در نظر گرفته است يكي از اين مسيرهايي كه تخفيف خوبي بر روي هر سرويس آن لحاظ شده است مسير مشهد به گلبهار مي باشد بنابراين اگر ميخواهيد از مشهد اثاثيه منزل و يا كالاي اداري خود را به گلبهار ارسال نماييد قطعا باربري مشهد با نام تجاري نتسان بهترين انتخاب هم از نظر قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشين هاي مدل بالا بهترين گزينه مي باشد.

باربري مشهد به گلبهار در كنار وظيفه اصلي خود كه در حقيقت جابجايي تضميني هرگونه اسباب و وسايل شما عزيزان از مشهد به گلبهار مي باشد خدمات جانبي ديگري را نير به شرح زير ارائه مي نمايد كه در نوع خود بسيار با اهميت مي باشد از جمله 1- بسته بندي اثاثيه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بيمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبيات در هنگام اثاث كشي و اسباب كشي از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجايي وسايل سنگين مانند يخچال سايد – ميز ناهار خوري بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربري مشهد به گلبهار منتظر تماس شما هستيم ...

باربري مشهد فريمان حمل اثاثيه منزل و اداري با خاور مسقف

ناوگان مجهز حمل و نقل شهري و بين شهري مشهد فريمان شرايط بسيار خاصي را در جهت كاهش شديد قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به فريمان فراهم نموده است كه گاها تا70% تخفيف براي سرويس هاي اين مسير در نظر گرفته شده است بنابراين اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه از مشهد به فريمان را داريد ما در باربري مشهد منتظر تماس شما هستيم.

همانطور كه ميدانيد يكي از آيتم هايي كه براي هر فردي در اسباب كشي مهم مي باشد اين هست كه بنا به ميزان وسايلي كه تصميم به حمل و نقل و جابجايي آن را دارد خودرو متناسب آن را درخواست نمايد لذا باربري مشهد فريمان با افتخار اعلام مي نمايد كه توانسته است از اين بابت به خوبي نياز مشتريان را براورده نمايد .

ناوگان قدرتمند باربري مشهد فريمان با داشتنن انواع خودروهاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه از جمله خاور مسقف – نيسان – پيكان وانت – تريلي – كاميونت – كاميون و ده چرخ و ... توانسته است تمام تقاضاهاي مشتريان خود را پاسخ دهد كه اين نشان دهنده وجود و تنوع گسترده ماشين آلات حمل و نقل شهري و بين شهري اين مجموعه عظيم مي باشد.

فريمان در بخش مركزي شهرستان فريمان قرار دارد. داراي ۴ شهر به نام‌هاي فريمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفيد سنگ و دو بخش مركزي و قلندر آباد وپنج دهستان به نام‌هاي فريمان به مركزيت فرهادگرد، سنگ بست به مركزيت سنگ بست، بالابند به مركزيت زركك، قلندر آباد به مركزيت قلندر آباد و سفيد سنگ به مركزيت سفيد سنگ مي‌باشد.

شهر فريمان در فاصله ۷۵ كيلومتري مشهد و در مسير مشهد به كشور افغانستان قرار گرفته‌است. فريمان زادگاه شهيد مطهري است و از ديرباز به خاطر بند تاريخي و قند شيرينش معروف بوده‌است.از اب و هواي خوب فريمان نيز نبايد گذشت كه نشيمني مناسب را براي انسان فراهم ميكند. فريمان از جمله شهرهاي محدود داراي معماري پهلوي در ايران است كه بر اساس معماري روز اروپا بنا نهاده شده است.رضاخان اهميت فوق العاده اي براي فريمان قائل شد و اين شهر از ييلاقات بكر او بشمار ميرفت.متاسفانه جنگ جهاني دوم فريمان پهلوي را خاموش كرد. فريمان در حال حاضر از محروم ترين نقاط استان خراسان است.

بر پايه سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۳۹٬۵۱۵ نفر (در ۱۱٬۷۵۵ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا فريمان : 74 كيلومتر كه حدود 50 دقيقه زمان خواهد برد.

براي رفتن از مشهد به فريمان مسير زير را بايد در نظر گرفت:

مكانها و شهرهاي اصلي مسير مشهد به فريمان : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسير سنگ بست و روستاي تقي آباد - فرهاد گرد – فريمان

همچنين جاذبه هاي گردشگري در مسير مشهد به فريمان نيز به شهر زير مي باشد :

آرامگاه خواجه اباصلت - آرامگاه خواجه مراد مشهد - رباط سنگ بست - ميل اياز سنگ بست - مقبره ارسلان جاذب - بند تاريخي فريمان روستاي تقي آباد - برج ديده باني بند فريمان - شاهان گرماب سفيد آب قلندر آباد

باربري مشهد به فريمان در كنار وظيفه اصلي خود كه در حقيقت جابجايي تضميني هرگونه اسباب و وسايل شما عزيزان از مشهد به فريمان مي باشد خدمات جانبي ديگري را نير به شرح زير ارائه مي نمايد كه در نوع خود بسيار با اهميت مي باشد از جمله 1- بسته بندي اثاثيه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بيمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبيات در هنگام اثاث كشي و اسباب كشي از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجايي وسايل سنگين مانند يخچال سايد – ميز ناهار خوري بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربري مشهد فريمان منتظر تماس شما هستيم ...

ارزان ترين حمل باربري مشهد و تهران با قيمت و نرخ بسيار پايين

اولين چيزي كه در هنگام اسباب كشي ذهن ما را درگير مي كند استفاده از يك باربري ارزان و مقرون به صرفه است. باربري كه در كنار ارزان بودن داراي كيفيت هم باشد و با امنيت كامل اسباب و اثاثيه را جابه جا كند. مخصوصا در شهرهاي پر ترافيك مثل تهران و مشهد. مستاجراني كه بطور مستمر با اسباب كشي دست و پنجه نرم مي كنند به خوبي مي دانند كه اسباب كشي در صورتي كه توسط نيروي بي تجربه  انجام پذيرد ممكن است خسارات مالي زيادي را به بار آورد.

اينجاست كه استفاده از يك باربري  ايمن و با تجربه اهميت بيشتري پيدا مي كند و جايگاه خود را بهتر نشان مي دهد به خصوص در شهرهاي بزرگ مثل مشهد و تهران. نحوه بسته بندي وسايل و جابه جابه جايي آن هم بسيار مهم است تا از خسارات احتمالي جلوگيري شود. بسته بندي حرفه اي از آن جهت حائز اهميت است كه در حمل و نقل اسباب و اثاثيه آسيبي به آنها وارد نشود، تصور كنيد براي مثال حتي يك خش ساده كه در فرايند اسباب كشي بر روي يك وسيله بيفتد چقدر مي تواند از زيبايي و ارزش آن كاسته و منجر به نارضايتي مشتريان گردد. و شريني ارزان بودن قيمت كرايه را كم اهميت كند.

بلي درست است كه ارزان بودن باربري از لحاظ اقتصادي امر مهمي است ولي نبايد كيفيت كار را فداي ارزاني نمود زيرا ممكن است آسيب هايي به لوازم مورد حمل وارد شود كه خسارت بيشتري را وارد نمايد. اگر موضوع كيفيت كار را در نظر نگيريم زماني كه شما سعي مي كنيد با استفاده از يك باربري ارزان پول كمتري هزينه كنيد، معمولا هزينه شما بيشتر از آن چيزي مي شود كه تصور مي كنيد و بعد از حمل اثاثيه متوجه اين موضوع مي شويد.  به اين موضوع فكر كنيد، در نهايت بايد براي جايگزيني يا تعمير مبلمان خراب شده هزينه كنيد.

پس متوجه شديد كه بايد با جايي وارد همكاري شويد و از باربري استفاده نماييد كه علاوه بر قيمت مناسب داراي تجربه وكيفيت كاري هم باشد. يك باربري مقرون به صرفه اول به كيفيت خدمات فكر مي كند. اين گونه باربري ها در تلاش براي ارايه خدمات با كيفيت و جلب رضايت و اعتماد مشتري هستند.

 باربري اي مطمئن هست كه سعي نمايد با استخدام افراد مجرب و استفاده از تجهيزات بسته بندي مناسب ، اثاثيه شما را با حداقل آسيب و در كمال اطمينان جا به جا مي نمايند. علاوه براينها حضور به موقع بدون تلف كردن وقت و استفاده مفيد از زمان از ويژگي هاي يك باربري با كيفيت است و رضايت مشتري را به دنبال خواهد داشت. اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه نيروي كار چه قدر با تجربه باشد و بتواند با آگاهي حمل و نقل را انجام دهد. پس تجربه كارگران هم موضوع مهمي است.

باربري هوشمند نتسان به عنوان يكي از بزرگترين و برترين باربري هاي سطح كشور با شبكه اي گسترده از انواع ماشينهاي باربري از جمله وانت پيكان بار ، آريسان ، نيسان وانت ، نيسان مسقف ، نيسان يخچالدار، كاميونت روباز و مسقف 5.3 تن ، 6 تن ، 8 تن و خاور و انواع كاميون مدتهاست كه امين مردم ايران زمين مي باشد. مبدا حركت ما  از شهرهاي تهران و مشهد به تمام نقاط ايران مي باشد.

از جمله ابتكارات باربري هوشمند نتسان تماس مديران ارشد مجموعه با مشتريان بعد از اتمام عمليات باربري مي باشد تا ضمن دريافت پيشنهادات و نظرات مشتريان عزيز , از ميزان رضايت مندي انها مطلع شويم . با افتخار اعلام مي نمايم هرگونه انتقادي را با جان و دل پذيرا هستيم و در سرويس دهي هاي خود لحاظ خواهيم كرد.

در پايان بايد گفت چندين عاملي كه گفته شد بايد دست به دست هم دهند تا علاوه بر هزينه كمتر در انتهاي كار از كيفيت هم راضي باشيم. ما بارها گفته ايم هر 2 فاكتور قيمت بسيار مناسب كه گاهي تا 70 % درصد زير قيمت اتحاديه و ساير همكارانمان مي باشد و همچنين بهترين  و عالي ترين سطح كيفيت در راس هرم مديريتي ما مي باشد  و در تمام اين سال ها حتي يك مورد شكايت و عدم رضايت در سامانه هوشمند حمل ونقل نتسان ثبت نشده است و اين براي ما و مجموعه بزرگ باربري هوشمند نتسان بسيار با اهميت مي باشد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .